Koncepcja i metody pracy - MODEL OTWARTEJ EDUKACJI  

Koncepcja i metody pracy

NOWOCZESNA, EFEKTYWNA EDUKACJA

   

Stawiamy na nowoczesną, efektywną edukację. Świadomie organizujemy proces uczenia tak, aby dziecko poza opieką i wychowaniem miało stworzone optymalnie warunki do własnego, świadomego rozwoju opartego na motywacji wewnętrznej. Stawiamy na dwujęzyczność skupiając się na kształtowaniu kompetencji  języka angielskiego. Uczymy przez działanie rozwijając myślenie organizując działania tak by dzieci wykonywały je we współpracy.

 

 
Edukacja przez działanie
Kultura i wartości  

Edu­ka­cja prze dzia­ła­nie jest bliska pracy metodą pro­jektu. Dla­tego pra­cu­jemy z dziećmi metodą pro­jektu edu­ka­cyj­nego. Dzieci poszu­kują odpo­wie­dzi na posta­wione pyta­nia badaw­cze, zada­wane do danej tema­tyki. Same okre­ślają źródła wiedzy i docho­dzą do roz­wią­zań. Uczymy dzieci samo­dziel­nego roz­wią­zy­wa­nie pro­ble­mów. Pod­czas dzia­łań wyko­rzy­stu­jemy rutyny myśle­nia kry­tycz­nego, sta­wia­jąc na umie­jęt­no­ści myśle­nia dzieci. Mózg dziecka w wieku przed­szkol­nym roz­wija się naj­bar­dziej, ważne jest to by wła­śnie w tym wieku posta­wić na metody uczące myśle­nia.

 

Praca
metodą
projektu
 

Samodzielne
dochodzenie
do wiedzy

 

 

Rutyny
myślenia
krytycznego

 

 

Dwujęzyczność
Nauczanie  

Dwujęzyczność

Stawiamy na dwujęzyczność i kształtowanie kompetencji u dzieci w zakresie języka angielskiego. Uczymy języka w kontekście codziennego kontaktu i działania. Wypracowaliśmy swoją metodykę jednoczesnej edukacji w języku polskim i angielskim. Dzieci naturalnie i bez ograniczeń wchodzą w świat rozumienia i mówienia. Do dyspozycji w każdej tematyce mają anglojęzyczne pomoce dostępne dla dzieci w dwujęzycznych ośrodkach, co zachęca dzieci do działań w języku angielskim.

  

Rutyny
anglojęzyczne
 

Codzienne
zajęcia
językowe

 

Zabawy
muzyczno-
ruchowe

 

 

Ośrodki
dwujęzyczne
 

Przegląd
piosenki
angielskiej

 

Współpraca i odpowiedzialność
Wychowanie i komunikacja  

 

Ważna jest dla nas orga­ni­za­cja dzia­łań, w któ­rych dzieci współ­pra­cują w małych zespo­łach, czy też parach. Jeste­śmy zespo­łem nauczy­cieli, który pra­cuje meto­dyką scrum i uczymy dzieci takiej pracy zespo­ło­wej. Współ­praca to umie­jęt­ność, której będą od nich wyma­gać w przy­szło­ści i której dzieci powinny się nauczyć już w przed­szkolu.
Zaadap­to­wa­li­śmy do pracy zespo­ło­wej dzieci meto­dykę o nazwie „Scrum for kids”. Dzieci uczą się zarzą­dzać czasem reali­za­cją zdania i biorą odpo­wie­dzial­ność za ich wyko­na­nie. Mają do wyko­na­nia także zada­nia wyma­ga­jące współ­pracy i reali­zują je w małych w małych zespo­łach.


 

 

Scrum
for
kids
 

Współpraca
w małych
zespołach
 

 

Kształtowanie
odpowiedzialności

 

Zapisz Dziecko do Przedszkola Motylek    Raporty i Certyfikaty   Nasz Facebook   Przegląd przedszkolnej piosenki angielskiej

 

 
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2011-2020 Prywatne Przedszkole Motylek  |  Polityka prywatności  | Projekt i wykonanie CreLab.pl